Kjære kunder,
Vi beklager ulempene forårsaket av oss. Det er vår feil.
Nylig har vi implementert et nytt Backoffice IT-system. Dessverre har det oppstått uforutsette utfordringer i denne forbindelse, som har påvirket viktige prosesser i driften av vårt selskap. Vi har jobbet hardt for å løse disse problemene så raskt som mulig slik at vi har kunnet reetablere funksjonalitet i systemet. Det er i hovedsak sammenhengen mellom salg og frakt som har blitt negativt påvirket. Dette har blant annet ført til at produkter som ikke er på lager vises som på lager, og feil ved deling av leveringsadresser til våre leveringspartnere. Vi forstår at dette har vært veldig frustrerende for kundene våre, og vi setter pris på våre kunders tålmodighet. Mange kunder har forståelig nok forsøkt å kontakte oss flere ganger via ulike metoder for å få mer informasjon fra oss. Dessverre har vi ikke klart å svare innen rimelig tid på alle henvendelser, på grunn av den overveldende mengden henvendelser vi har mottatt.
Til tross for at vår IT-avdeling, eksterne samarbeidspartnere og kundeservice jobber døgnet rundt for å løse våre problemer så fort som mulig, kan vi dessverre ikke si på nåværende tidspunkt når våre problemer vil være løst.
Vi ser imidlertid fremgang og vi tester for tiden noen essensielle løsninger som forhåpentligvis vil løse den største delen av bestillingen vår og vi håper derfor at vi snart kan dele gode nyheter.
Du kan følge utviklingen vår på denne siden, som vi oppdaterer hver torsdag kl 11.00
Med vennlig hilsen Vivara